CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 24, 2009

Crazy about s.h.e songs again..

Some of the lyrics

真的爱放开了手,也不会随风去,真的爱心意相通,何必太多甜言和蜜语.


再看一眼,最爱的脸,baby yes i love you but goodbye。


太过幸福的夏天,不适合说那句再见。。


都是背了太多的心愿,留心才会跌的那么重,爱太多心也有被摧毁的时候。


哪里都一起去,一起仰望星星,一起走出深林,一起品尝回忆,一起抛开妒忌,一起雨过天晴,一起更懂自己..


This few days really hot although its rain..aww..hate it..make me feel sticky and dirty..


NIGHT OF THE MUSEUM 2..I WANT TO WATCH IT SO MUCH~~



爱来过让我完整过,然我幸福过,怎么能轻易放他走,我不想解脱,我只怕错过,我就是要扽你回来爱我。

0 comments: